هشدار کاظمی قمی به اروپا | تداوم بحران در افغانستان گریبانگیر شما خواهد شد ویدئو | سیل در بغلان افغانستان به روایت تصویر هلال احمر از ارسال اقلام امدادی به مناطق سیل‌زده افغانستان خبرداد آغاز موج جدید بارندگی و احتمال وقوع سیلاب در افغانستان از جمعه (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بار تغییرات اقلیمی بر دوش مردم غریب افغانستان هلال‌احمر افغانستان از ایران برای کمک به سیل‌زدگان بغلان درخواست کمک کرد ۵ ناشر افغانستانی در نمایشگاه سی‌وششم کتاب تهران رئیس کل موزه ملی ایران: ما باید میراث افغانستان را به درستی به جهان معرفی کنیم به بهانه برگزاری نمایشگاه کتاب تهران | با چهار رمان معروف با موضوع افغانستان آشنا شوید احتمال بارندگی شدید در ۲۲ ولایت افغانستان در روز چهارشنبه (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی به آخرین آمار تلفات در سیل افغانستان (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تاکید کاظمی قمی بر اهمیت گروه تماس منطقه‌ای ثبات افغانستان دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر: سازمان‌ملل قاچاق موادمخدر از افغانستان را تهدید در نظر بگیرد گزارش سازمان ملل از سیل افغانستان | ۱۸۰ تن کشته شدند و نزدیک به ۹ هزار خانه تخریب شد امیرعبداللهیان خواستار توجه جدی سازمان ملل به وضعیت مهاجران افغانستانی شد هشدار هواشناسی افغانستان در رابطه با احتمال وقوع باد‌های شدید وزیر حج طالبان با اردوغان دیدار کرد باقری: حضور آمریکا نقش مهمی در گسترش ناامنی در افغانستان داشت + فیلم تقدیر مقام طالبان از کمک ایران به زلزله‌زدگان و سیل‌زدگان هرات آمادگی هلال احمر برای امدادرسانی به سیل زدگان افغانستان
سرخط خبرها

جزئیاتی درباره شرکت اتباع خارجی در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن + فیلم

  • کد خبر: ۱۴۲۷۶۱
  • ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸
جزئیاتی درباره شرکت اتباع خارجی در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن  + فیلم
رئیس گروه سرشماری مرکز ملی آمار ایران گفت: همه مراحل سرشماری آزمایشی نفوس و مسکن ۱۴۰۱ به صورت اینترنتی و توسط خود اتباع خارجی انجام خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پوررضا رئیس گروه سرشماری مرکز ملی آمار ایران از ساکنان بالای ۱۵ سال اتباع خارجی خواست برای سرشماری آزمایشی نفوس و مسکن مشخصات خود را در سایت ثبت کنند.

به گفته پوررضا این اتباع خارجی برای ثبت مشخصات خود لازم است کدپستی محل سکونت و شناسه یکتا مخصوص خود را به همراه داشته باشند.

رئیس گروه سرشماری مرکز ملی آمار ایران افزود: داخل این سایت بخشی برای سرشماری آزمایشی نفوس و مسکن اختصاص داده شده و اتباع خارجی می‌بایست نام و نام خانوادگی، شناسه یکتا، کدپستی و شماره تلفن همراه خود را وارد کنند.

پوررضا تاکید کرد: هیچ شخصی برای آمارگیری در طرح آزمایشی نفوس و مسکن به خانه اتباع خارجی مراجعه نخواهد کرد و همه مراحل به صورت اینترنتی و توسط خود اتباع خارجی انجام خواهد شد.

به گفته رئیس گروه سرشماری مرکز ملی آمار ایران، برای انجام این سرشماری با اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی هماهنگ شده تا این سرشماری مقدمات سرشماری اصلی یعنی سرشماری سال ۱۴۰۵ باشد که درحال حاضر در ۳۷ شهر ایران انجام می‌شود.

پوررضا در توضیح این سرشماری آزمایشی گفت: جمعیت اتباع خارجی هم جزئی از جمعیت ساکن جمهوری اسلامی ایران به حساب می‌آیند و می‌بایست آدرس درست محل زندگی خود را در سایت گفته شده وارد کنند چراکه هدف از این طرح شناسایی محل سکونت همه جمعیت ایرانی و غیرایرانی ساکن در جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس گروه سرشماری مرکز ملی آمار ایران در پایان نیز گفت: این افراد تا ۳۰ دیماه فرصت دارند مشخصات خود را در این سامانه ثبت کنند.

منبع: YJC

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->